(ANNANDAG JUL) Lördag 26/12

tjena!!!
idag så är det annandag jul..
det går så jävla fort med dagarna.. ;D
och snart så är det nytt år...;D


Idag har jag varit i stallet och sköt om charonne.. ;D
och jag villa rida ut med det var inte så fint väder så jag red inne, och det gick inte så bra i början. men sen på slutet så gick det bra.. ;D
Charonne var skita pigg i dag, så jag ska ut och galoppera i morgon, då får vi hoppas att det är fint väder ute då.. ;D
jag fick bara trava och skritta i dag inne, jag provade att galoppera, men hon försökte att sparka bakut med mej dag inne, så jag väntar tills i morgon om det är fint väder ute så jag ska rida till tjärnelund och galoppera med charonne... :D det tycker att hon är as roligt att göra det... ;D
och på onsdag ska jag rida för Johanna... ;D det kommer att bli roligt då... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0