Helg!!!::DDDDDD

Nu är det helg det kommer att vara så skönt.. och i moron ska jag hjälpa mamma med att baka pepparkakor... :D
och jag kommer att äta pepparkaksdeg, det är så jävla gott... :D
Sen kommer tilda och adam dom ska ochså baka pepparkakor.. ;D
och dom ska få sova över hos oss i morgon... :D
Jag ska ut på festa på kvällen.. :D
det kommer att bli skit kul... :D så min super snäll brorsa ska hämta mej i järvsö runt 1 tiden i lördags natten... ;D
tur att manhar en snäll broder som kan hämta mej... :D

på söndag så ska jag åka till min broder och gratta han... ;D han fyller år på söndag när det är lucia.. :D
så då ska vi äta tårta hos han... :D


När jag vakna i dag och kolla ut så var det lite snö ute men jag vill att det ska komma MYCKE snö.. :D
Då kan man ut med min underbara häst och galoppera... :D
hon älskar att det är mycke snö då kan hon bocka och sparka.. :D det är skit kul att hon gör så.. :D

Nu ska jag gå och äta lite mat... :D
 
Heej dååå!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0