Idag!!!!

Tjena!!!!
idag har jag varit ner och handla lite julklappar... ;D
och sen var vi på PO-Radio och mamma skulle ha färgpatroner.
hon köpte dom inte.. ;)
Och jag kolla på annan sak och det var en System kamera som jag ska få i morgon... :D
så jag äär jätte gald att jag får köpa en sån... ;D
så Ebba ska ha charonne i morgon... ;D för att jag ska ner och handla lite imorgon också... ;D
då ska min pappa och jag ska ner och handla lite åt min mamma... :D
jag vet vad jag kommer att köpa åt henne ijulklapp.. :D

och sen när jag hade handla klart så åkte jag hemma och bytte om för att jag skulle åka till stallet och rida charonne... :D

är jag kom till stallet så hade Hanna och sofie mockat åt mej och blanda betfor...;D

och väntade jag på moa för att vi skulle ut och galoppera i dag, för att det var fint väder ute i dag... ;D

Charonne hade så roligt när vi galoppera i dag ute i skogen... ;D

Och ebba ska ha charonne i morgon... :D så hon ska får skritta och trava på henne imorgon ute i skogen... :D

hej då!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0