Onsdag den 30/12

Tjena!!!!!!

i dag har jag varit i stallet och ridit på  charonne... ;D

och jag klev upp klockan 7 på morgonen... :(

för att jag skulle rida för johanna, och när jag skulle gör iording charonne så var det bokat i ridhuset kl: 9.30 till 10:30.

så jag fick släppa ut charonne och lizzi i hagen..

och sen när jag hade mockat klart då kom Sandra  Frank.

och då gick jag ut och hämta charonne, och sen gjorde jag i ordning charonne... ;D

och sen red jag för johanna... ;D och det gick skit bra... ;D

Charonne var jätte fin i traven och galoppen... ;D

så nästa termin så ska jag hoppa för Johanna... ;D ;D ;D ;D

och det kommer att bli så jävla roligt... ;D

JAG ÄLSKAR DEJ CHARONNE <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0