...........

hej
idag har man jobbat och sen har man åkt till stallet och mockat och ledat matilda...:D
hon fick hoppa på sin ridlektion i dag.. och hon red Rex. och han springer så jävla fort... ;)
så jag fick springa fort och hoppa ett litet kryss hinder... :D
Sen var ridlektionen klar så då skulle jag göra i ordning min underbara charonne... :D
och det gick så jävla bra att rida henne i dag... :D

Så i morgon ska jag bara ut och skritta, för sen på söndag så jag jag kanske bli årets KM mästare i hoppning, vi får hoppas att det kommer att gå skit bra... :D
och jag hoppas att det kommer att bli skit bra väder... :D

och jag älskar min underbara charonne.. hon är som mitt barn... :D och jag älskar henne så jävla mycke...  hon är mitt allt... :D
Ni får hålla tummarna tills när jag ska tävla på söndag... :D

jag älskar er  Sandra Frank, tilda Hylander och ann-sofie...  ni är bästa kompisar.... :D i love you.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0