inför Km i hoppning... :D bygga bana :D

I dag harvibyggt bana klar tills i morgon... ;D
och jag tycket att det var så många som villa vara bäst på att bygga en bana.. 
Jag byggde upp mitt fina hinder i dag... :D
Så jag är så laddad tills i morgon... ;D
så jag vill jag vill jag vill VINNA... ;D och bli klubbmästare i hoppning... ;D;D;D;D;D;D <3 <3 <3 <3 <3
Idaghar jag varit med tilda och sandra.. :D och jag tycker att dom är så jävla snälla och skit bra kompisar... ;D
jag älskar dom...

och i morgon ska jag kliva upp ganska tidigt för att jag ska baka en sockerkaka, att jag ska ta med den till stallet... ;D

och jag älskar dej charonne och sandra frank och tilda hylander... ;D

hejdå!!!!!!! <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej Mia älskar dig med men vi måste vara mer (L)

2009-09-29 @ 20:37:01
URL: http://sandrafrankk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0