Lördagen den 30/1

Tjena!!!!!
Nu ska man gå tillbaka till mitt gamla jobb på måndag... :(
Jag vill komma tillbaka, och jag saknar mina underbara kompisar.. :D
Och i dag har jag varit i stallet och sköt om charonne... :D
och nu måste jag hitta en som vill ta hand om charonne på onsdagar, för att Ebba kunna inte ta hand om charonne på onsdagar, så nu måste jag ragga uppen som vill och kan rida charonne... :D
Och i morgon ska jag kanske rida ut i morgon och hur det blir med vädret... :)
Jag hoppas att det blir mildare ute i morgon, för att jag måste ut och galoppera i morgon på charonne... :D
Charonne tycker att det är skit kul att vara ute i skogen... :D :D
och jag tycker också det att vara ute i skogen...


I kväll så kollade jag på min katt... och han har en så stor knöl på sitt öra... :( den blir större och större. så mamma och jag ska åka ner till vetrinären och så får dom ta bort knölen eller hela öra... :(
:( :( :( :( :(

så jag tycker så synd om min katt... :( :( :( :( :( :(
hej då!!!!!!!!!!!!!!! jag älskar dej charonne!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0