Onsdag den 10/8

Idag har man ridit ut med Sandra Frank ;) vi hade Tjejen och Pompe.. ;)
Jag hade Tjejen, och sandra hade Pompe... ;)
Och hästarna hade skit kul ute i skogen. ;)

Pompe hade skit kul på vägen hem med Sandra. ;)
så det lät som att det kom en stor elefant när pompe kom. så tjejen blev rädd för han. ;)
så pompe gjorde spark ut 3 gånger, och tjejen stak med mej. ;)


Sen skrattade jag hela vägen hem för vad pompe gjode med sandra. ;) hihihihihahahahahaha ;)

Och sen har man pysslat om min underbara häst, som är skadad................. fan fan fan fan fan fan  och jag skulle ut och tävla henne  och ha skit kul med, men då jävlar blir min skadad............................................

Nu orkar jag inte med det hära med hästens skada.... :( :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0