Söndag den 7/8


Tja!!
Idag har man varit så jävla sur på 2 personer som förstörde min kväll i går......................
Sen har jag varit med min underbara häst Panina. och har ridit på henne i dag, sen red jag på lizzi. och det gick skit bra.
jag tycker att lizzi är skit kul att rida på.. ;)
och panina är också roligt att rida på.

jag vill att panina ska bli en super snygg dressyr häst. ;) <3 <3 <3 <3 <3 <3

jag älskar dej panina!!!!!!!!!!!


SEN HAR JAG EN TILL SOM JAG TYCKER SÅ JÄVLIGT MYCKE OM. DET ÄR EN PERSON, SOM JAG SITTER OCH TÄNKER PÅ DEN VARJE DAG. PERSONEN ÄR EN SUPER SNÄLL, LUGN,TRYGG, DEN HAR NÅGOT SOM MAN GILLAR OCH ÄLSKAR.... <3 <3 <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0