Fredag den 15/7-2011

Igår så värkde janne Panina, och i dag så var hon jätte ömfotad. så hon skulle vila nu i 4 dagar nu, och se hur det ser ut på måndag eller tisdag. ;)
jag hoppas att hon har blivit bättre i morgon. ;)

Och i dag har jag fresserad hennes man. så nu är hon en häst tillbaka.
hon har haft en jävla man som varit så lång. ;) så i dag tog jag den. ;) ;)

Och sen har jag hjälpt janne och tagit i lite hästar i dag. ;)



Jag älskar dej Charonne och Panina

Och sen fick jag höra att det skulle vara en viss person som ska på järnvägs i morgon lördag, då vill jag och 2 till dit när hon ska dit............................................ hon förstörde min plan....................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0