Onsdag den 13/7

Tja
Idag har man varit på Finess med 2 st jobbar kompisar, sen kom 1 till och den var så snygg. ;)

sen åkte jag till stallet och så tog jag in Panina <3 och jag började sätta i gång henne lite nu. jag skrittade 15 minuter. och i morgon ska jag ut i skogen med henne. och skritta lite. så hon får röra sig. ;)
Jag älskar dej PANINA.


Sen när jag kom från stallet så kom min prins till mej. <3 <3 <3 <3 <3 <3 då satt vi på soffan och prata och kolla lite på teve.

Och Mia är så jjjjjjjjjjjjjjjjjjäääääääääääääääääääääävvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvlllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaa kkkkäääärrrrrr <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3< 3< <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Hej då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0