Fredag den 18/3-2011

tjena nu är det helg i igen, fan va skönt.
och sen har jag jobbat i dag, Sen har jag varit med min underbara häst, Panina.
fan va jag älskar henne. hon är den bästa bästa hästen som jag har ridit och hoppat. ;)
jag älskar dej Panina <3
men jag kommer alldrig att glömma dej charonne du är mitt hjärta hela tiden. jag kommer inte att glömma dej charonne du har lärt mej så jävla mycke med dressyren och lite i hoppningen.


CHARONNE OCH PANINA NI ÄR MINA BÄSTA HÄSTAR. OCH DU CHARONNE HAR VARIT DEN BÄSTA ATT FÖRSTÅ HUR MAN SKULLE RIDA DEJ VARJE DAG, OCH SEN NU HAR MAN EN UNDERBAR STO SOM HETER PANINA.


OCH PANINA ÄR EN STO PÅ 172. OCH ÄLSKAR ATT ARBETA OCH HOPPA OCH ÄVEN RIDA UT I SKOGEN. <3 <3
OCH NU HAR MAN SKAFFAT EN STO PÅ 12 ÅR SOM KAN SÅ JÄVLA MYCKE.
JAG KOMMER ATT GÅ LÅNGT MED PANINA I HOPPNING OCH DRESSYR. ;) <3 <3 <3

VARJE DAG NÄR JAG KOMMER TILL STALLET SÅ BLIR JAG SÅ PIGG OCH GLAD ATT SE DEJ PANINA. DU GÖR MEJ SÅ GLAD NÄR JAG KOMMER TILL STALLET... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0