Mias Nya häst. (Panina <3)

Hej
den 14/2 så var det alla hjärtans dag.
då åkte jag, mamma, pappa och min kompis Sandra Ljus till Sundsvall och kollade på ett sto.
som jag var och provred. ;)
och jag älskar henne att rida och hålla på med. <3
sen åkte jag hem och fundarar om jag skulle köpa henne.. ;)
sen visade jag filmen till Johanna, och hon sa att jag ska köpa henne. och är så nöjd med köpet och hästen.
och dom som ägde Panina dom var så jävla snäll och SERIÖSA Säljare.
min mamma och pappa var jätte glad för min skull att skaffa en häst på en kort tid. och jag har haft utan häst i en månad, efter händelsen med min förra häst. ;( och jag saknar CHARONNE så jävla mycke varje dag. och nu har jag en EGEN häst, som jag har köpt... ;)
Och nu ska jag ha lika roligt med min nya häst som jag hade med CHARONNE... ;)

och sen den 19/2 så kom min häst till stallet. och det var min Panina.. <3 som jag älskar. ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0