Paninas ben................. ;(


Det här hände en torsdags förmiddag, och hon hade fasna i ett badkar.
Och sen vred hon den i 90 graders vinkel uttåt. och vi trodde att hennes ben var av, men jag åkte till hudik med Panina. och dom sa att det är inget som är av. men mjukdelarna har fått en skada. och Hon  har haft skit ont i 3 veckor nu. och nu på torsdag ska jag till hudik med Panina. och då får jag veta om hon har blivit bättre eller sämre.
Och hon kommer att vila nu i maj, Juni och Juli. för att jag vill att hon ska bli bättre.
Hon går i en liten sjukhage det ska hon göra hela sommaren. så sen ska jag ut och gå med henne. hon tycker om att äta lite gräs... ;)
VI FÅR HÅLLA TUMMARNA ATT HON BLIR FRISK.....

Jag Älskar dej Panina <3 <3  och Charonne jag glömmer inte....  <3 Charonne är mitt Allt också.    jag älskar dej    <3 Charonne Och Panina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0