Tja Söndagen den 18/9 2011

Tja
Idag har jag varit med min underbara häst PANINA. ;) <3
du är mitt allt i mitt hjärta...
Jag ska inte glömma dej Charonne, du är ochså med oss. jag tänker på dej varje dag. och om du skulle leva skulle du har haft det bra..

Och i morgon 19/9 så ska PANINA behandlas igen, jag hoppas att hon har blivit bättre i sitt ben...
Jag vill rida på dej igen PANINA. du är en jävla bra häst att rida på.
och du älskar att hoppa och rida i skogen som mamma Mia gör. ;)
varje dag när jag kommer till stallet så gnägger min underbara Panina. och det gjorde Charonne också.. <3 <3 <3 <3
Ni är mina underbara hästar som jag har och haft. ;) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


                                                      PANINA OCH CHARONNE ÄLSKAR ER. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0